środa, 11 grudnia 2013

Prezenty Mikołajkowe

 Wiem, że Mikołaj był prawie tydzień temu i przychodzę mega spóźniona z postem, ale sama dopiero dzisiaj rozpakowałam prezenty ;) Moje nienarodzone dziecko sprawia, że nie mam ochoty na nic! Najchętniej bym leżała cały dzień przed telewizorem, drzemiąc co jakiś czas. Jeszcze w dodatku te mdłości :( Może znacie jakieś sposoby? 
Przechodząc do mikołajkowych prezentów z radością stwierdzam, że dostałam dokładnie to co chciałam :) wpadłam na pomysł, że zaznaczę w gazetce to co chcę dostać i podsunę mojemu Mikołajowi pod nos :D Sprawdziło się i polecam wam ten sposób. Koniec z nietrafionymi prezentami! A oto co mi przyniósł:


1. Zestaw mini produktów Lancome:

zestaw mini produktów lancome
 W skład zestawu wchodzą:
  • Tusz do rzęs pogrubiający Hypnose 2ml
  • Perfumy Tresor In Love 5ml.
  • Krem na dzień Hydra Zen Neurocalm 15ml
  • Płyn do demakijażu oczu Bi-Facil 30ml
Cena takiego zestawu to 100kr czyli ok. 50zł. Idealnie sprawdzi się w podróży.

2. Gosh paleta 22 cieni do powiek.

Gosh paleta 22 cieni do powiek

 
Cienie zamknięte są w eleganckim, cieszącym oko matowym pudełku z lusterkiem. Paletka idealna! Mamy tu kilka odcieni brązów i szarości, które uwielbiam! Jest też duży wybór kolorów, z których będę korzystać w okresie letnim. W skład zestawu wchodzą 22 cienie i 4 pacynki. Cena to 150kr czyli 70zł.

Jak wam się podobają moje mikołajkowe prezenty? Pochwalcie się co wy dostałyście od Mikołaja ;)

8 komentarzy:

  1. Ja od Mikołaja dostałam naszyjnik :) Baaaaaaardzo mi się podoba :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten tonik z Lancome i calkiem całkiem, ale troche mnie przesuszył, mam nadzieję, że u Ciebie sprawdzi się lepiej:)
    Gosha bardzo lubię i z wielką chęcią bym taką paletkę przygarneła, w ogóle nie wiedziałam, że mają je w ofercie, muszę się rozlgądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka jest na prawdę ładna, chociaż u mnie ciężko z malowaniem się...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty super (i jak ślicznie zapakowane!:)) Fajnego mikołaja masz :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały blog, gratuluję! trafiłam tu przypadkiem przeglądając wpisy na wizażu!świetne te cienie i naprawdę dobra cena... bardzo chciałabym mieć kogoś za granicą, żeby kupił mi taką paletkę... a gdybym miała do Ciebie taką gorącą prośbę? :) rozumiem jeśli odmówisz, ale zawsze warto zapytać;)

    D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Инстраграмм остается самой популярной площадкой для продвижения своего бизнеса. Но, как показывает практика, люди еще чаще подписываются на профили в каких уже достаточное количество подписчиков. В случае если заниматься продвижение своими силами, потратить на это вы можете очень много времени, потому еще лучше обратиться к спецам из Krutiminst.ru по ссылке https://unasp.br/blog/extraordinario-5-licoes/

    OdpowiedzUsuń