sobota, 9 listopada 2013

Peeling kawitacyjny w domu - jak zrobić?

Urządzenie do peelingu kawitacyjnego nabyłam kilka miesięcy temu i od tego czasu regularnie używam. Jestem bardzo zadowolona z aparatu i polecam, jest łatwy w obsłudze i niedrogi. Chociaż, może lepiej sprawdzi się model bezprzewodowy bo ten czasami mi się rozłącza podczas zabiegu i muszę ustawiać wszystko od nowa. Zapłaciłam na allegro 130zł z przesyłką. Skóra jest po nim jaśniejsza, nawilżona, mięciutka i bije z niej blask. Jej stan zdecydowanie się polepszył. Jeśli uważacie, że nie dacie sobie rady polecam serię zabiegów u kosmetyczki bo naprawdę warto.
peeling kawitacyjny domowy
Peeling kawitacyjny  to zabieg polegający na oczyszczeniu skóry za pomocą ultradźwięków. Usuwanie zanieczyszczeń oraz martwych komórek przebiega bezpiecznie i bezboleśnie. To system do głębokiej pielęgnacji skóry i jej regeneracji, bez efektów ubocznych. Peeling kawitacyjny działa na skórę łagodnie poprzez przyjemne, naturalne wibracje. Zastosowanie tego urządzenia pozwala na głęboką regenerację skóry poprzez błyskawiczne i efektywne jej odnowienie oraz oczyszczenie na dużej głębokości, czego rezultatem jest - zauważalna w widoczny sposób - skóra odnowiona i odświeżona.

 Sonofeza - Ultradźwięki wykorzystywane są do wprowadzania kosmetyków w głąb skóry w celu ich skuteczniejszego działania.           
kawitacja wtłaczanie oczyszczanieWskazania
  • zmarszczki
  • cellulit
  • przebarwienia
  • trądzik
  • cera palacza     
  
Do wykonania peelingu kawitacyjnego w domu potrzebujemy: 
  • Aparat do kawitacji
  • Woda/tonik (ja u używam wodę różaną)
  • Serum  
czego potrzebuje do peelingu kawitacyjnego 
Przebieg zabiegu:
  1. Ustawiamy czas i moc urządzenia. Zaczynałam od 10 minut i niskiej mocy, teraz razem z sonofezą zabieg u mnie trwa 25 minut i stopniowo co tydzień zwiększam moc.
  2. Spryskujemy / zwilżamy twarz wodą i dotykając srebrnych wstawek po bokach jeździmy po twarzy tak aby płyn uległ rozpyleniu. Należy przesuwać urządzenie pomału, ale nie zatrzymywać w jednym miejscu. Aparat trzymamy pod kątem 45 stopni. Nie powtarzamy czynności w tym samym miejscu bez ponownego zwilżenia skóry. (nie stosować na suchą skórę)
  3. Po kawitacji przychodzi czas na sonofezę (wtłaczanie) gdy skóra jest głęboko oczyszczona lepiej wchłania składniki aktywne i jest to świetny moment na bogate serum dostosowane do potrzeb naszej skóry. Zabieg sonofezy wtłoczy nam preparat w głąb skóry dzięki czemu zadziała jeszcze lepiej. Wykonując sonofezę trzymamy urządzenie tak, aby szpatułka była ułożona na płasko. Nakładamy na twarz serum i pomału przesuwamy urządzeniem po twarzy, aż serum nam się wchłonie. Około 5/10 minut.
  4. Na koniec przecieram szpatułkę wacikiem nasączonym spirytusem salicylowym w celu zdezynfekowania.
  5. Zabieg powtarzamy co tydzień przez okres 6 tygodni a następnie 1/2 razy w miesiącu dla podtrzymania efektu.
  6. Cieszymy się głęboko oczyszczoną skórą pełną blasku.
Przeciwskazania
  • ciąża
  • metalowe części w ciele (aparat na zęby, kolczyki)
  • niewydolność krążenia
  • gorączka


 Efekty:
  • Głęboko nawilża
  • Usuwa płytkie zaskórniki
  • Pomaga w leczeniu trądziku
  • Spłyca blizny i rozjaśnia przebarwienia
  • Pobudza naskórek do odnowy i regeneracji
  • Wygładza i spłyca zmarszczki
  • Poprawia mikrokrążenie i utlenienie skóry
  • Skóra jest pełna blasku
  • Poprawia koloryt skóry
  • Usuwa sebum i zanieczyszczenia
  • Oczyszcza skórę z bakterii
  • Usuwa martwe i zrogowaciałe komórki naskórka 


5 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad kupnem takiego urządzenia, ale nie jestem pewna czy jest on równie skuteczny jak ten w gabinecie kosmetycznym (a z takim miałam styczność)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z własnego doświadczenia Ci nie powiem, bo w gabinecie robiłam jednorazowo. Ale z tego co opowiadała nissiax w filmiku, nie ma żadnej różnicy ;)

      Usuń
  2. A ja zaniedbałam swoją kwaitację i powiem Ci,że ja na odwrót chciałabym mieć model przewodowy ;p Mam ten bezprzewodowy ale trzeba wyczuć kiedy się rozładuje bo nie znasz dnia ani godziny,a aparat niestety po podłączniu ładowarki nie pracuje, tylko się ładuje, i jeśli będziemy akurat w trakcie peelingu to dupa blada ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooooooooo ostatnio o tym czytałam i zastanawiałam się nad kupnem :D ale z tego co widzę mam dwa przeciwwskazania :D ciąża i kolczyki w ciele :D może kiedyś, na starość (a to już nie dlugo) się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki można wyjąć na czas zabiegu ;) jak urodzisz to kup, bo warto ;)

      Usuń