niedziela, 24 listopada 2013

Kosmetyczna WishLista Ines.




Dzisiaj przychodzę do was z moją świąteczno - noworoczną Wishlistą.  Mam zamiar powoli ją realizować, ale tylko wtedy, gdy zużyję wszystkie kosmetyki z danej kategorii. Więc może to potrwać nawet do końca przyszłego roku :D Mam nadzieję, że jednak wyrobię się szybciej ;) Bo marzą mi się prawdziwe perełki. Zapraszam do przejrzenia mojej listy życzeń i piszcie jeśli coś miałyście i jak się sprawdziło :) Może mnie z czegoś wyleczycie. Bo na razie choruję na nie wszystkie!


Love2mix Organic - maska z efektem laminowania
źródło: skarbysyberii.pl

Masło do demakijażu The Body Shop
Żródło: thebodyshop.com

Masło do włosów The Body Shop
źródło: thebodyshop.com

Masło do ciała  The Body Shop

Źródło: momenturody.pl

Grzebień z szeroko rozstawionymi zębami The Body Shop

źródło: wizaż.pl

Lakier do paznokci Essie

Żródło: stylistka.pl

Prostownica Remington Sleek & Curl
Źródło: allegro.pl

Szczotka z naturalnego włosia dzika
Źródło: hairpro.pl

Podkład Estee Lauder Double Wear

Źródło: zeberka.pl

Bomb cosmetics maseczka do twarzy z glinką

Źródło: mintishop.pl
Bomb cosmetics szampon w kostce
Źródło: mintishop.pl

Bomb cosmetics masełko do ust

/źródło: czarnatruskawkaa.blogspot.com

Filtr do wody
Źródło: woda.com.pl

Yankee Candle
Źródło:  ragtangle.com

Clarins Huile Lotus olejek do twarzy na noc
źródło: douglas.pl

CHI jedwab do włosów
Źródło: wizaż.pl

Kosmetyki z serii Apteka Agafii, kuszą mnie wszystkie.
/Źródło: blush-me-baby.blogspot.com


5 komentarzy:

  1. Dwa pierwsze produkty są i na mojej chciej-liście :)
    Jedwab do włosów Chi miałam- bardzo dobry produkt.
    YC- mam woski i uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..ale piekna lista. Ja wybieram maselka TBS, siwczke Yankee oraz Clarins Huile Lotus olejek do twarzy na noc.Ja tez musze przygotowas moja liste zyczen xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa lista :) Sporo rzeczy i ja bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie maselka z TBS <3 ale ostatnio juz sie tam okupilam wiec nie beda na mojej liscie :D zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też marzy sie Love2mix Organic - maska z efektem laminowania ;]

    OdpowiedzUsuń