czwartek, 17 października 2013

Dzień dobry!

Hmmm.. Nie wiem od czego zacząć. Może na początku po prostu się przedstawię. No więc jestem Ines lat 23,  mieszkam w Kopenhadze. Postanowiłam założyć bloga aby śledzić swoje urodowe postępy oraz nauczyć się systematyczności. To jest mój pierwszy blog w życiu więc wybaczcie jeśli coś bedzie nie tak, myślę, że z biegiem czasu nabiorę wprawy :D



Jestem na równi włosomaniaczką jak i twarzomaniaczką tak więc będzie to blog poświęcony
pielęgnacji twarzy, włosów i ciała też. Od zewnątrz jak i od wewnątrz. Tak więc znajdziecie u mnie dużo kosmetyków, a także ich rzetelnych  recenzji. Pojawią się również różne suplementy upiększające. Będą też zakupy, denka,  trochę kolorówki,  aktualizacje włosowe i twarzowe :D



 Tworzę bloga którego  sama chciałabym czytać i mam nadzieję, że wam też przypadnie do gustu. Myślę, że każda młoda kobieta znajdzie tu coś dla siebie. Jak na pierwszą, zapoznawczą notkę wystarczy, bo nie wiem co jeszcze mogłabym napisać, więc żeby nie zanudzać życzę dobrej nocy i   do usłyszenia! :*

Ines


PS: Dzisiaj wypiłam pierwszy kubek skrzypokrzywy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz